השכרת מתנפחים באזור הצפון - אזורי שירות

כייף חיים נותנת שירות בפריסה ארצית. השכרת מתנפחים באזור הצפון , השכרת דוכני מזון, השכרת שולחנות משחק והשכרת ציוד לאירועים:

ברוכים הבאים לדף השכרת מתנפחים באזור הצפון! אנחנו מאמינים שהחגיגה המושלמת כוללת מתנפחים משובחים ואכן בצפון יש כמה מתנפחים פנטסטיים להשכרה!

בכייף חיים תוכלו למצוא מבחר רחב של מתנפחים לכל סוגי האירועים – ימי הולדת, בר מצווה, אירועי חברה, ימי גיבוש, מסיבות, מסיבת רווקות, מסיבת רווקים, ועוד מגוון אירועים. נשמח לעזור לכם להתאים את המתנפחים המושלמים לאירוע שלכם בהתאם לגיל, למספר האורחים ולתקציב.

אנחנו שומרים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבטיחות, שירות, איכות והכי חשוב: כיף! בקטלוג המתנפחים שלנו תוכלו למצוא מתנפחים ענקיים להשכרה. מתנפחים רטובים ויבשים לשימושים ולאירועים שונים. בקטלוג המתנפחים שלנו תוכלו למצוא מעל 70 מתנפחים שונים! המתנפחים שלנו להשכרה באזור הצפון מתאימים לילדים קטנים, לבני נוער ואפילו למבוגרים. נשמח לעזור לכם בבחירת המתנפחים שמתאימים עבורכם.

אנחנו גאים לספק שירותי השכרת מתנפחים באזור הצפון כולל הערים הבאות: חיפה, קריות, נהריה, עכו, טבריה, צפת, כרמיאל, טבריה, מעלות, טירת הכרמל, קריית שמונה, מטולה, זכרון יעקב, חדרה, רמת ישי, טבריה, קריית טבעון, יקנעם קיבוצים ועוד. 

אנחנו נספק לכם מתנפחים איכותיים ומקצועיים עם תקן בטיחותי מלא. כדי לעשות את האירוע מושלם תוכלו להשלים אותו עם מבחר אטרקציות נוספות. אנחנו מציעים גם שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ודוכני מזון להשכרה. 

בחרו את המתנפח המתאים לכם ואנחנו נעשה את השאר, כמו כן תוכלו להנות משירות מקצועי ומהיר עם זמנים גמישים. בהזמנת מספר מתנפחים להשכרה באזור הצפון תינתן הנחה בהתאם לשיקולי החברה.

לרשימת גנים ציבוריים באזור הצפון לחצו כאן.

השכרת מתנפחים – שאלות, תשובות, תפעול וטיפים

ש: איך אני מתקין מתנפח להשכרה?

ת: ראשית, מצא משטח שטוח ונקי למקם את המתנפח. לאחר מכן, פתחו אותו ופרוסו אותו. השתמשו במפוח כדי לנפח את היחידה עד שהיא מתנפחת במלואה. אבטחו אותו עם היתדות והרצועות שסופקו.

 

ש: האם אני יכול להשתמש במתנפחים להשכרה בגשם?

ת: אנו לא ממליצים להשתמש במתנפח בגשם מכיוון שהוא עלול להיות חלקלק ועלול להיות מסוכן. אם מתחיל לרדת גשם במהלך השימוש, נא לכבות את המפוח ולהמתין עד שהגשם יפסיק לפני חידוש השימוש.

 

ש: כמה אנשים יכולים להשתמש במתנפח בבת אחת?

ת: מספר האנשים שיכולים להשתמש במתנפח בבת אחת יהיה תלוי בגודל ובסוג היחידה. אנא עיין במפרט של כל מתנפח עבור מספר המשתמשים המומלץ.

 

ש: האם יש מגבלות גיל או משקל לשימוש במתנפחים להשכרה?

ת: כן, לכל מתנפח יש מגבלות גיל ומשקל שונות, המפורטות במפרט. אנא הקפידו על הגבלות אלו לשימוש בטוח ונכון ביחידה.

 

ש: האם אני יכול להשתמש במתנפחים בתוך הבית?

ת: כן, חלק מהמתנפחים להשכרה שלנו מיועדים לשימוש פנימי. אנא בדוק את המפרט של כל יחידה כדי לקבוע אם היא מתאימה לשימוש פנימי. כמו כן תוכלו גם להתייעץ איתנו.

 

טיפים:

השגיחו תמיד על ילדים בזמן שהם משתמשים במתנפח.

אל תאפשרו לאף אחד לטפס על הקירות או הגג של המתנפח.

אל תאפשרו לאף אחד להשתמש במתנפח אם הוא תחת השפעת סמים או אלכוהול.

הרחקו חפצים חדים מהמתנפח כדי למנוע פנצ'רים או קרעים.

עקבו אחר מגבלות המשקל והגיל לשימוש בטוח ביחידה.

הקפידו לעגן ולאבטח את המתנפח כראוי כדי למנוע ממנו להתהפך או להתפוצץ ברוחות חזקות.

 

הוראות הפעלה למתנפחים מושכרים:

מצאו מיקום מתאים למתנפח.

פתחו ופרשו את היחידה על משטח ישר ונקי.

השתמש במפוח כדי לנפח את היחידה עד שהיא מתנפחת במלואה.

אבטחו את המתנפח.

אפשרו למשתמשים ליהנות מהמתנפחים תוך הקפדה על מגבלות הגיל והמשקל ושמירה על עצות הבטיחות המפורטות לעיל.

בסיום יש לכבות את המפוח ולאפשר למתנפח להתרוקן לחלוטין לפני קיפולו ואחסנו במקום יבש.

תגיות העמוד: מתקנים מתנפחים בצפון, השכרת מתנפחים בצפון, מתנפחים למכירה בצפון, מתנפחים להשכרה בצפון, מתקנים מתנפחים לאירועים בצפון, מתנפחים לילדים בצפון, מתנפחים בצפון, שולחנות משחק צפון, דוכני מזון בצפון, עמדות מולטימדיה בצפון

דילוג לתוכן